De HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek vindt het belangrijk dat onderwerpen als “duurzaamheid”, “comfortabel wonen”, “leefbaarheid”, “langer thuis wonen” en “betaalbaarheid” ook echt op de agenda worden gezet bij zowel de corporatie Leystromen, gemeente Hilvarenbeek, collega huurdersorganisaties en huurders in ons werkgebied. Omdat voor elkaar te krijgen organiseren en/of nemen we deel aan bijeenkomsten over deze onderwerpen. Hieronder treft u onze agenda aan van de door ons georganiseerde bijeenkomsten. Bijeenkomsten waarbij (verwachting) staat aangegeven is nog geen definitieve datum/tijd bekend.

Workshop bewonerscommissies, “servicekosten”, 2e kwartaal 2019:

• Speciale workshop voor bewonerscommissies inzake ‘servicekosten’. Bent u lid van een bewonerscommissie, meldt u dan aan via: workshop@hurenhilvarenbeek.nl.

Event: Een leefbare toekomst, 26 maart 2019:

• In het kader van “aandacht voor duurzaamheid” organiseren we in Hilvarenbeek als co-productie van Uw Huurdersraad en Leystromen een interactieve webinar met spreker Babette Porcelijn over je verborgen impact.

Jaarvergadering 2018, in verband met het grote event “Een leefbare toekomst” op 26 maart is de jaarverwachting gepland in medio Q2 van 2019.

Cursus duurzaamheid: In Q2 van 2019 is er een trainingsdag gepland voor de drie huurdersverenigingen. Deze dag is niet toegankelijk voor derden.