Verander de wereld, begin bij jezelf.

Het zal u niet ontgaan zijn dat er de laatste jaren veel aandacht gevraagd wordt voor het beter zorgdragen voor het klimaat zodat we een toekomstige aarde overlaten voor de generaties na ons.

In bijna al deze discussies gaat het over het gebruik windmolens, zonnepanelen, aardwarmte en het verminderen van fossiele brandstoffen en het overstappen op alternatieve energiebronnen. Veel van dit soort oplossingen zijn vaak kostbaar waardoor de meeste mensen niet in staat zijn om deze direct toe te passen.

In de bijeenkomst “een leefbare toekomst”, gaan we op zoek naar onze Verborgen Impact. Een verborgen impact omdat veel mensen zich hiervan niet bewust zijn wat voor zaken zij dagelijks kunnen aanpassen (eigenlijk zonder kosten) in hun leven die een enorme positieve invloed hebben op het klimaat en uzelf.

De spreker van de avond is Babette Porcelijn o.a. schrijfster van het boek “De Verborgen Impact”, zij neemt ons mee in een bewustwordingsproces van wat ieder individu kan betekenen voor de toekomstige klimaat, vandaar ook de ondertitel verander de wereld, begin bij jezelf.

Deze bijzondere bijeenkomst wordt in de regio op meerdere plaatsen gehouden, live in Rijen en via een interactieve webinar in Hilvarenbeek. Aanvang van de bijeenkomst is dinsdag 26 maart 2019 om 19:30 uur tot 21:30 uur. schrijf u in bij de bijeenkomst die voor u dichtbij is.

Interactieve webinar: Rabobanktheaterzaal CC De Elckerlyc te Hilvarenbeek: bestel uw gratis toegangskaart via CC De Elckerlyc.

CC De Boodschap, Nassaulaan 62-64, 5121 BC in Rijen. aanmelden via Leystromen.

Deze bijeenkomst is een initiatief van Uw Huurdersraad en Leystromen met in aansluitende co-productie: HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek (bijeenkomst in Hilvarenbeek) en ondersteund door: Huurdersvereniging Oisterwijk.

Bel of mail gerust als u vragen heeft over de inhoudelijkheid van de avond of het reserveren in Rijen met Leystromen via telefoonnummer 088 031 33 00. Of stuur een e-mail naar: info@leystromen.nl. Vragen over het reserveren in Hilvarenbeek, neem dan contact op met CC De Elckerlyc via telefoonnummer 013 505 06 63, over de avond in Hilvarenbeek kunt u bellen met 06 13 42 13 04.

De Verborgen Impact.

We zien elkaar op 26 maart.

Een leefbare toekomst