Op 26 maart 2019 vondt het event “Een Leefbare Toekomst” plaats in cc. De Boodschap te Rijen én tegelijk in het cc. De Elckerlyc te Hilvarenbeek.

Het onderliggende thema was De Verborgen Impact die we als consumenten hebben op het milieu, klimaat als we spullen kopen, eten, drinken, reizen of schoonmaken. Babette Porcelijn nam de aanwezige op beide locaties mee in haar zoektocht naar haar verborgen impact en hoe we als mens hierop invloed kunnen hebben. Uit haar verhaal blijkt dat je van ‘onbewuste vervuiler’ kunt omschakelen naar een EcoPositief leven.

Kijk hier terug naar een live verslag van de bijeenkomst.

In verband met een storing kunt u op dit moment niet rechtstreeks vanaf onze site naar de opname kijken kopieer daarom –> youtu.be/Sfud1vuxI8M <– naar uw browser om het verslag te bekijken.

Een Leefbare Toekomst, is tot stand gekomen door UwHuurdersraad, Woonstichting Leystromen, HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek en Huurdersvereniging Oisterwijk.

(her)bekijk “Een Leefbare Toekomst”
Getagd op: