De HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek is een vereniging die opkomt voor de belangen van huurders van woonstichting Leystromen in de gemeente Hilvarenbeek. We doen dit lokaal door actief te zijn binnen de gemeente Hilvarenbeek, bovenlokaal (binnen het werkgebied van woonstichting Leystromen) door samen te werken met de twee andere huurdersorganisaties, namelijk Huurdersvereniging Oisterwijk en Uw Huurdersraad en landelijk door samen te werken met o.a. de Woonbond, Het Huurdershuis en de Nieuwe Wind.

Huurders van corporatie Leystromen uit de gemeente Hilvarenbeek (alle kernen) kunnen terecht met hun vragen bij het team ondersteuning van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek. Dit team kan uw vragen beantwoorden of samen met/voor u op zoek gaan naar oplossingen. Daarnaast staan zij u graag terzijde indien u er bijvoorbeeld niet uitkomt op website van de corporatie Leystromen of het inschrijfsysteem Woning In Zicht (WIZ, dat vanaf oktober 2017 actief is in de regio). Heeft u een huurdersvraag dan kun u zeer eenvoudig bij het team ondersteuning terecht. U kunt hen bereiken via de volgende manieren;

• Telefonisch via 06 13 42 13 04,
  • Via het contactformulier.
  • Per mail naar secretariaat@hurenhilvarenbeek.nl
  • Messinger (Facebook)
  • WhatsApp (0613421304)
  • Postbus 13, 5080 AA te Hilvarenbeek (voldoende gefrankeerd).

Na het contact kan er in overleg met u een afspraak gemaakt worden, bij u thuis of op een van de locaties: MCC De Elckerlyc, Omé Toon, Hercules of Schuttershof.

Wij informeren de (toekomstige) huurders in de gemeente Hilvarenbeek op diverse wijzen: via onze websiteFacebookTwitter, Hilverbode en onze huurderskrant.

Onze huurderskrant komt gemiddeld 3x per jaar uit, een krant (verenigingsblad) volop informatie, een verhaal van een huurder, puzzel en andere interessante artikelen. De krant wordt bij alle huurwoningen van woonstichting Leystromen in de gemeente Hilvarenbeek verspreidt. De krant kunt u ook via onze website digitaal lezen.

Op onze verenigingssite als ook onze Facebookpagina trachten wij voor u interessante informatie weer te geven, wij streven ernaar de informatie regelmatig aan te vullen en te vernieuwen. Mocht u ondanks dat toch een ‘dode link’ of achterhaalde informatie aantreffen, laat het dan even aan ons weten. Ook als u denkt dat er bepaalde onderwerpen ontbreken, schroom dan niet om dat aan ons door te geven. Dit doorgeven kan eenvoudig via het contactformulier.

Lees verder wat het lidmaatschap voor u betekent.

Vraag direct uw lidmaatschap aan.