De HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek is een vereniging die opkomt voor de belangen van huurders van woonstichting Leystromen in de gemeente Hilvarenbeek. We doen dit lokaal door actief te zijn binnen de gemeente Hilvarenbeek, bovenlokaal (binnen het werkgebied van woonstichting Leystromen) door samen te werken met de twee andere huurdersorganisaties, namelijk Huurdersvereniging Oisterwijk (opgeheven per 31-12-2019) en Uw Huurdersraad en landelijk door samen te werken met o.a. de Woonbond, Het Huurdershuis en de Nieuwe Wind.

Om de belangen van huurders bij woonstichting Leystromen beter te kunnen behartigen veranderen er organisatorisch diverse zaken in 2020. Zo wordt er per 22 januari 2020 een nieuwe stichting actief onder de naam Stichting Huurders Leystromen. In de loop van de tijd vindt u hierover steeds meer informatie op Huurders Leystromen.

Door deze recente ontwikkelingen heeft het bestuur besloten dat het vanaf oktober 2019 niet meer mogelijk is om lid te worden van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek.

Mocht u vragen hebben over het niet meer lid kunnen worden van de H.B.V.H. dan kunt u contact opnemen via:

• Telefonisch via 06 13 42 13 04,
  • Via het contactformulier.
  • Per mail naar secretariaat@hurenhilvarenbeek.nl