UW LIDMAATSCHAP:

Dat het, als huurder, belangrijk is om lid te worden van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek daarvan hoeven wij u niet meer te overtuigen. Voor de hoogte van de contributie hoeft u het ook niet te laten, voor slechts €.6,-* per jaar bent u al lid van de vereniging. Via het onderstaande formulier kunt u aangeven lid te willen worden van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek, nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u van ons binnen enkele weken een bevestiging van inschrijving en een machtigingsformulier**. Via dit machtigingsformulier kunnen wij 1x per jaar het lidmaatschap afschrijven van uw rekening. Uiteraard heeft u altijd 56 dagen het recht om de uitgevoerde incasso terug te laten boeken via uw bank.

Hieronder kunt u het machtigingsformulier invullen:

Ja Ik wordt lid van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek.

Door op verzenden te drukken geeft u aan lid te willen worden van de HuurdersBelangenVereniging Hilvarenbeek. Nadat wij uw aanvraag verwerkt hebben sturen wij u per post een machtigingsformulier toe, waarop u uw IBAN-nummer en handtekening kunt plaatsen waarna u het formulier gratis aan ons retour stuurt. Op deze wijze gaan wij misbruik van uw gegevens tegen.

(* de hoogte van het lidmaatschap wordt op voordracht van het bestuur vastgesteld op de Algemene Leden Vergadering)

(** wilt of kunt u geen machtiging verstrekken, dan kunt u dat vermelden in het onderstaande digitale formulier)