Hieronder vindt u de resultaten van ons onderzoek. We danken u hartelijk voor uw medewerking. Het resultaat van het onderzoek wordt meegenomen door de drie huurdersorganisaties van Leystromen, dus ook de werkgebieden buiten de gemeente Hilvarenbeek. In het gehele werkgebied van Woonstichting Leystromen werd massaal gehoor gegeven aan de vraag om het enquêteformulier in te vullen, zowel het papieren formulier als via de website. Daar zijn we trots op, want het betekent dat u werkelijk begrijpt dat úw mening van belang is. We zijn heel blij dat u heeft meegedacht aan de toekomst van úw woon- en leefomgeving. U doet het uiteindelijk voor uzelf, uw kinderen en uw buurt.

De enquête was vooral bedoeld om te inventariseren waar uw wensen en prioriteiten liggen. Zo kunnen wij bij Woonstichting Leystromen werken aan voorzieningen die voor u werkelijk van belang zijn. Zoals aangegeven worden alle reacties anoniem behandeld. Als u specifieke zaken heeft gemeld op uw enquêteformulier, zoals specifieke klachten, dan hebben wij deze doorgegeven aan Woonstichting Leystromen zodat ze actie kunnen ondernemen.

De voornaamste doelen van onze enquête zijn:

1. Keuzes bij u leggen, uw mening is werkelijk van belang.
  2. Uw prioriteiten leren kennen;
  3. Het inventariseren van uw behoeften;
  4. U aangeven dat niet alles mogelijk is, maar dat met een (al dan niet kleine) eigen bijdrage extra mogelijkheden kunnen worden gerealiseerd;
  5. U verantwoording laten nemen voor uw eigen keuzes, want dat is toch vanzelfsprekend;
  6. De huurdersvereniging wil úw mening vertegenwoordigen en die mening willen we niet zelf bedenken maar juist van ú horen, dat maakt ons legitiem.

De enquête is ingevuld door zittende huurders, ofwel huurders die al een woning van Leystromen bewonen. Veel huurders hebben zelf al voorzieningen aangebracht en hebben dus vaak andere behoeften dan woningzoekenden. Dit heeft invloed op de uiteindelijke resultaten van dit onderzoek.

Prioriteiten die naar voren kwamen uit de enquête:

1. Hang- en Sluitwerk Politiekeurmerk Veilig Wonen.
  2. Maximaal isolerend glas.
  3. Nieuw keukenblok na 15 jaar.
  4. Hangend toilet.
  5. LED buitenverlichting voor en achter.

Klik hier voor het resultaat van de enquête.

Onder de deelnemers is een VVV-kaart t.w.v. €.15,00 verloot, mevr. Spruyt-van Spreuwel uit de Cantorijstraat  te Hilvarenbeek is als winnaar getrokken. Van harte proficiat.

Resultaten enquête Kwaliteit & Comfort bekend